24 december 2005

CD: Later is nu

"Later is nu"
De Dijk

De meest recente CD van De Dijk.
Mijn verwachtingen waren, mede dankzij de vele goede recensies, hooggespannen.
Helaas werden ze niet geheel waargemaakt. De vraag is echter, of dat aan mijn verwachtingen lag, of aan de CD. Ik vermoed, dat het aan mij lag.
Muzikaal is er namelijk echt helemaal niks mis met de CD. Er staan weer bijzonder fraaie nummers op, met ook weer heel mooie teksten.
Het probleem was dan ook met name dat ik nog teveel vast zit in het idee van De Dijk uit de jaren tachtig.
Ik moet toegeven: GELUKKIG zijn de heren zelf daar al lang en breed voorbij, en met name óverheen gegroeid.
Kortom: niet wat ik er van had verwacht, maar eigenlijk gewoon nog veel beter.
Hoogtepunt: 'Dit kleine hart van mij'. Adembenemend mooi.
Heren van De Dijk: bedankt.

Link:
Website van De Dijk