21 april 2006

Tussendoor: Het is weer lente!

Jaja, zelfs ik moet eraan geloven. Ook mij kan het niet meer ontgaan dat de winter nu eindelijk definitief voorbij lijkt. Sterker nog... Vanmiddag heb ik zelfs buiten gezeten, en bovendien (mag ik een kleine drumroffel hier...) in korte broek!
(Hierbij maak ik dus maar gelijk even van de gelegenheid gebruik om aan mijn buren mijn welgemeende excuses aan te bieden, ik had dit evenement beter even kunnen aankondigen, maar ja, ik kreeg zomaar ineens de lente in mijn bol...)
Kortom, het is lekker weer, de zon schijnt, de Italiaanse ijsboer is weer open (jummie!!!), wat moeten we nog meer wensen. Niks toch?

Overigens, het is momenteel erg druk met theatervoorstellingen (minstens 1 per week), vandaar dat de inhoud van dit blog nu even zwaar richting "Theater" overhelt. Maar zo eind mei komt het allemaal weer goed, dan kan ik me ook weer bezig houden met films, boeken, CD's en andere dingen waarover ik meen mijn mening hier te moeten spuien.
Hou het in de gaten!!