25 mei 2006

Rage: Wat gaat het dit jaar worden?

Ik heb een probleem.
De laatste paar jaar was het vrij duidelijk wat de rage van het jaar werd. Twee jaar geleden zat echt iedereen aan de Scoubidou, en vorig jaar was Sudoku ook een zeer duidelijke hype.
Maar dit jaar heb ik nog geen rage kunnen ontdekken.
Het lijkt me toch wel leuk om ieder jaar een rage te kunnen bespreken. Maar op deze manier gaat dat dus niet echt lukken.
Daarom mijn verzoek: wil iedereen die een serieuze suggestie heeft voor een rage, deze melden? Dat kan via een email, zie daarvoor de link bovenaan de rechterbalk, of door het plaatsen van een reactie op dit bericht.
Anders zie ik me toch echt genoodzaakt om het over het voetballen te hebben, als zijnde de rage van dit jaar, maar aangezien ik daar een enorme hekel aan heb, doe ik liever wat anders!
Ik hoor graag van jullie!