15 juni 2006

Nieuwe categorie: Foto

Ik heb het een beetje druk de laatste tijd. En al die eigenwijze, maar lange meningen kosten best veel tijd. Met name mijn probleem dat ik altijd alles graag goed en duidelijk uitleg, dat leidt ertoe dat het best nog wel eens lastig is om een stukje binnen de perken te houden. Ik bedoel, als je mijn stukjes nu al lang vindt, dan moet je soms de originele, onverkorte versies eens zien... Die zijn nog twee keer langer! En dat inkorten, dat kost mij - naast natuurlijk het verzinnen van de stukjes zelf - veel tijd.
Daarom ga ik vanaf nu af en toe maar eens artistiek doen. (Oude) foto's plaatsen. Sommige foto's vind ik zelf namelijk best goed. En dus wil ik ze ook wel delen. En het voordeel is: ik hoef er geen tekst bij te verzinnen. Lekker makkelijk dus!
Dus: hou de categorie "Foto" in de gaten!